Kysymys 1464
Keskitysleirit ovat aika vahva argumentti hyvän Jumalan olemassaoloa vastaan. Uskon kuitenkin Jumalaan ja Jeesukseen oman uskonnollisen kokemukseni perusteella.
Vastaus:
Minusta keskitysleirit ovat todiste siitä, mistä Jumalan sana on puhunut kautta aikojen ja yhä puhuu: ihmisen äärettömän pahasta turmeluksesta. Sitä on meidän vaikea hyväksyä. Torjumme sen ja mikä olisikaan paras tapa torjumiseen kuin kääntää koko totuus täysin päälaelleen? Ihmisen pahuuden sijasta puhutaankin sitten Jumalan pahuudesta! Tuollaiset mietelmät vain vahvistavat asian, josta Raamattu puhuu: Ihminen on äärimmäisen turmeltunut. M.o.t.